Dag 8, 11 juli

11 juli 2015 - Mueang Chiang Mai District, Thailand

Vanochtend met een flinke koppijn opgestaan. Snel ontbijt gehaald tas ingepakt en naar de busjes. Nog even snel een wagenziekte pilletje en daar gingen we dan 3 uur lang bochten en geslinger. Toen kwamen we aan in Chang mai en zijn we met een soort van truck naar ons hotel gebracht. Een heel mooi hotel met mooi luxe zwembad. Hier hebben we meteen gebruik van gemaakt!! Daarna zijn we even wat gaan drinken en luchen. Daarna je raad het al weer gezwommen. Toen waren we toch wel een beetje moet en zijn cas en ik even lekker op bed gaan liggen en hebben een tukkie gedaan. Later nog even wat gegeten en je raad het al daarna weer gezwommen.. Het was een lekker rustig dagje morgen iets met olifanten dus bereid je voor. Voor nu welterusten en tot morgen!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marc Richter:
    15 juli 2015
    Jopje, de oplettende, werkelijk betrokken volgers van je berichten zal het niet ontgaan zijn: je probeert je dagelijkse blogs overduidelijk in een thematisch jasje te gieten! Desalniettemin wil ik (als je mentor-Senator en vriend) je erop attenderen, dat overmatig gebruik van formuleringen als "een tukkie doen", "even slapen", "even wat gaan drinken", "lekker op bed gaan liggen" de goedwillende, geïnteresseerde lezer in plaats van hem/haar voor jouw reis te enthousiasmeren uiteindelijk wellicht (waarschijnlijk ongewild) in slaap zal wiegen... :)

(Overigens ben ik door de NOS benaderd met de vraag of Philip Freriks een compilatie van jouw blogteksten in december als Groot Dictee der Nederlandse Taal mag voorlezen. Ga je hiermee akkoord?)

X ;)