Dag 11, 14 juli

15 juli 2015 - Ko Lanta, Thailand

Goedemorgen na onze niks doen dag was de welbekende reisdag ingepland... Een van de mindere dagen... we begonnen natuurlijk vroeg dit keer om 6 sochtends uur aan onze reis naar koh lanta. Deze reis ging als volgt: met een grote pickup truck omgebouwd tot een taxi richting het vliegveld van Chang mai toen vlogen we via bangkok naar krabi. Dit is net zo raar als dat je vanuit Arnhem naar Amsterdam wilt en via Eindhoven rijd. Maar het was goedkoper dan een directe vlugt naar krabi dus waarom niet. In krabi aangekomen moesten we een dik uur wachten op ons taxi-busje. Daarna nog een een flink eind met alle bagage lopen naar de plek waar we zouden worden opgehaald en jahoor eindelijk het wachten was niet voor niks geweest we mochten 1 uur lang in zo een rot bus zitten! Na een uur rijden gingen we een pond op vanaf die pond hebben we aapjes in mangrovenbossen gezien! Aangekomen aan de ander kant weer een half uur rijden. Na weer een pond waren we op ons eiland het busje reed ons in 15 minuten naar de plaats waar we de komende 4/5 nachten zullen blijven. Het was hier prachtig er is een Nederlandse eigenaar en het ligt aan het strand. Het zijn allemaal kleine hutjes echt wauw! Alleen het weer zit niet echt mee... Maar dat mag de pret niet drukken!
welterusten en tot morgen!

1. Lando:
    15 juli 2015
    Haha Jop. Kijk nog eens goed op de kaart van Thailand! Je vergelijking met Arnhem-Amsterdam via Eindhoven gaat een beetje mank!
    Veel plezier op Koh Lanta!