Dag 14, 17 juli

18 juli 2015 - Ko Lanta, Thailand

We zijn weer naar Old town gereden helaas waren bijna alle winkels gesloten in verband met het suikerfeest.. Je zag daar integendeel wel overal mooi geklede mensen op scooters en in het dorpje. Daarna bij restaurant view pointer iets gedronken prachtig uitzicht over de hele jungle en de zee met alle eilanden! Toen weer naar een hoog golven strand geweest en heerlijk door de golven meegesleurd. Toen wilden we terug rijden en was de scooter van mama op dus ik met papa doorgereden om benzine te halen. Maar het was het einde van de dag en alles was op we hebben heel lang gereden en uiteindelijk hebben we ze van benzine kunnen voorzien. Daarna heerlijk gegeten bij een restaurant dicht bij ons resort. Toen zijn cas en ik een bar op gaan zoeken helaas zat bijna alles dicht... Gelukkig aan het einde van het dorp zat een kroegje die wel open was. Er zat helemaal niemand maar dat mocht de pret niet drukken we hebben kaarten gevraagd wat Chang biertjes en zijn even heerlijk gaan bussen. We kregen van de mensen allemaal eten echt heel lief een top sfeertje daar. Al zaten we met zijn 2en... Na het zoveelste biertje toch maar ons bed opgezocht want morgen hebben we een reisdag.... Dat betekent vroeg op. Dus welterusten en tot morgen