Dag 12, 15 juli

18 juli 2015 - Ko Lanta, Thailand

We zijn dus aangekomen op koh lanta. Vanochtend heeft het heel hard geregend. We waren bang dat het dat de hele dag ging doen maar gelukkig voor ons bleef het bij die ene bui. We hadden namenlijk scooters gehuurd om het eiland te verkennen. Eerst zijn we langs de kust van het eiland gereden en op Diamond cliff even wat gedronken prachtig uitzicht over de zee. Toen doorgereden naar een strandje. Daar hebben cas en ik even onze hele benen opengehaald aan de scherpe stenen die daar overel in het water lagen. Na dit strandje zijn we doorgereden naar the Old town een mooi oud stadje aan de andere kant van koh lant a. Veel leuke winkeltjes hier hebben we even wat kleren gekocht en toen zijn we heerlijk naar huis gereden en hebben we bij een restaurant gegeten waar het eten ons bijzonder goed smaakten! Toen zijn cas en ik savonds over het strand heen liepen richting lichtjes in de verte alleen onderweg kwamen we er achter dat we heel hard door moesten lopen omdat het vloed aan het worden was. Na wat gedronken te hebben zijn we lekker gaan slapen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade