Dag 7, 10 juni

11 juli 2015 - Pai District, Thailand

Na het ontbijt zijn we scooters gaan huren we zijn gaan touren Door de omgeving het was heel gaaf. Als eerste zijn we naar de watervallen geweest even lekker afkoelen. Daarna langs een paar hele mooie tempels die je overal tegenkomt. Toen reden we verder een bocht om en knalden we bijna tegen een olifant aan die stonden daar vast en mensen waren er op aan het rijden wat een pracht beesten zeg. Ze zagen er alleen niet heel goed uit en zaten vast en hadden zo een hutje op hun rug... Daarna zijn we naar the White budha gereden dit is een wel 15 meter hoog wit budha beeld in de bergen prachtig het was onmens heet om hem te beklimmen maar heel mooi daar. Omdat we het zo warm hadden zijn we snel doorgereden naar een public Pool om weer even heerlijk af te koelen in het heerlijke zwembad!! Toen we op straat zate te eten viel ineens alle stroom uit het was helemaal donker overal gingen kaarsjes aan het had eigenlijk wel wat toen ben ik met cas om een kaarsje nog even 1 biertje gaan drinken. Maar toen ineens ging het licht aan en dit moest gevierd worden dus dat ene biertje liep uit de hand en we hebben met een spel waarbij ik raad welk viltje iemand heeft aangewezeb zonder dat ik keek de hele avond gratis bier gehad voor ons en nog 2 Nederlanders na die bar gingen we door naar een club maar na 2 uur werd het ons daar te veel en moesten we toch echt even tukken. Het was een geweldige dag vooral de avond! Tot morgen!!!