Dag 5, 8 juli

8 juli 2015 - Pai District, Thailand

Dag 5
Woensdag 8 juli
en ja hoor iets na 12 gingen we langs de kant staan en was er een mega etens tent waar allemaal nachtbussen stonden je kreeg een klein bordje met wat thaise dingetjes erop heel lekker alleen de soep was heel pittig. Toen terug de bus in... Waar de een meer geslapen heeft dan de ander bij aankomst om 6 uur moest iedereen van hagrid meteen de bus uit. Onze tassen werden er uit gegooid en de bus reed verder met 2 tuc tucs naar het bus station dat naar pai ging in een klein busje was de eerste helft niet zo erg maar na de stop werden de bochten ed toch teveel en heeft ie alles eruit gegooid in een plastic zakje. Bij aankomst was het na 10 minuten zoeken al raak "baan pai river resort" het was nu 10 uur sochtends. Het was prachtig een bamboe brug hand gemaakt en allemaal kleine hutjes de mensen waren eindelijk niet opdringerig en lieten je je gang gaan. Na het inchecken even een ontbijt gepakt aan de overkant van de Rivier even rust... Daarna even lekker gaan slapen want we hadden het nodig toen in de middag leuke nieuwe broek gekocht. Savonds wilde we gaan eten maar het regende heel hard dus met een ponsho aan richting het restaurantjes waar we heerlijk hebben gegeten en dan betaal je 1300 bad (34 euro) voor 4 personen drie gangen. daarna proberen te slapen maar het was veel te heet uiteindelijk toch weggevallen....