Dag 3, 6 juli

8 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Dag 3
Maandag 6 juli
1 uur aankomst bangkok top vlucht gehad leeg vliegtuig dus lekker languit gelegen. Toen afscheid genomen van caroline en de rest janique is met ons mee gereisd in de taxi naar koh San road en afscheid genomen. in ons hotel aangekomen natuurlijk honger en zijn we naar de burger King gegaan Door feestende jongeren richting de op de heenweg gespoten vreetschuur. En daar aangekomen met dronken jongeren onze heerlijk smakende burger naar binnen geduwd. En als een roosje geslapen pas om 3 uur... cas trouwens pas om 5 uur want zijn bitches waren weer eens bezig.
We stonden om 10 uur op om naar co van kessel te gaan met een boot voor maar 15 bad een half uur varen... en daarna bij co heerlijk gefietst daar door China town en daarna met een boot naar de buitenwijken gegaan over betonnen paden fietsen Door de wildernis prachtig en heerlijk gegeten langs de rivier kip varken en rijst sommige dingen heel pittig maar heel goed je zat gewoon bij mensen thuis te eten echt geweldig.  Doorgefietst en weer met de boot veel Mega varanen gespot in het water.
Daarna met me boot weer terug en toen we op een sluis moest  wachten onze reisleider A a.k.a chow (van de hangover) ons nog even gelezen Hoe wij waren lekker spiritueel.... Achteraf nog wat gedronken daar en snel een treinkaartje halen en even zwemmen. Dachten we....
De trein zat vol dus het werd de bus bij een leuk familie bedrijfje op het station hebben we uiteindelijk onze buskaartje bemachtigd. toen met zijn 4en in een veel te kleine tuc tuc gezeten die bestuurd werd Door een 13 jarig jongetje die overal doorheen reed en totaal niet op het verkeer lette. Bij het hotel nog even heerlijk gezwommen en lekker gaan slapen!